Mann i brann

Var ute og gikk i byen tilfeldig og gikk via tinghuset for å se om der var kommet et nytt blomsterhav der. Kamerautstyret lå igjen hjemme. I det jeg går forbi sperringene ved inngangen oppdager jeg en masse politi som står over en. De jeg snakker med rundt sier en mann har tent på seg selv. Han var akkurat slukket når jeg kom bort, men tok et par bilder med iPhonen min og sendte inn.  Bildene ble ikke noe spesielt. Her er bildene og ett klipp fra en dansk avis som trykket det.

~ av palbergstad den 17/05/2012.

Legg igjen en kommentar

 
