En polestang, to damer og meg

…men med et kamera i mellom. Så, nei, det er ikke fra programmet Insider på tv. Dette dreier seg om hard og tøff trening hos Dance2Pole

Det var ikke så lett å finne en tid som passet for alle, så instruktøren Elise var akkurat ferdig med en hel kveld med kurs rett før fotograferingen.  Noe som måtte være slitsomt når man ser henne i aksjon. All ære til hennes innsats, den var 100 % helt til slutt! I tillegg hadde vi en kjole som ikke la seg slik vi ville den skulle, dette gjorde at vår fotografering ikke ble optimal denne gangen.

Nå tok vi godt opplyste bilder med en eller to paraplyer som lys, jeg brukte mine Canon 580 EXII blitser på mobile stativer, som ble flyttet litt rundt. Neste gang skal vi dempe lyset og leke mer med skygger, da skal vi også sørge for å ha mer tid og litt mer klær å velge i. Godt å få jobbet litt med studiofoto, noe jeg ikke gjør altfor ofte. Eventfoto med sport, presse og lignende er det jeg gjør oftest.

Her kan du se noen av bildene vi tok.

Men gøy var det, her er det Nina (en av eierne sammen med Gyda Thorsen) som knekker sammen i latter under seansen.

Alle bilder tilhører fotografen og kan ikke benyttes uten skriftlig avtale.

~ av palbergstad den 24/03/2012.

Én kommentar to “En polestang, to damer og meg”

  1. […] bilder etterhvert, men i mellomtiden kan du ta en titt på artikkelen Pål skrev om photoshooten: https://palbergstad.wordpress.com/2012/03/24/en-polestang-to-damer-og-meg/ Share this:ShareEmail […]

Legg igjen en kommentar

 
