Her skulle Haugesund hatt straffe – Stabekk tar i mot Haugesund i Telenor Arena

Her snytes Haugesund for straffe i Telenor Arena. Stabekks Tor Marius Gromstad er på ballen før keeper  Jan Kjell Larsen rekker frem. Begge med hendene…

…søndag 20. november 2011 var det duket for Stabekks siste hjemmekamp i Telenor Arena. I hvert fall i denne sesongen, og det ryktes at det er Nadderud Stadion i neste sesong. Jeg fotograferte kampen for Stella Pictures med flere nye løsninger for meg. Både med min nye 400 mm og sending av bilder via iPhone direkte til FTP. I tillegg så jeg min gamle 10D i det jeg skulle gå ut døra hjemme. Den ble med og plassert bak mål som et fjernstyrt kamera. Mer om teknikken og opplevelsene av testen i et senere blogginnlegg.

Når jeg så over bildene fra 10D, hadde den levert varene. Bildet viser tydelig at Haugesund skulle hatt straffe på grunn av «håndbruk» av utespiller, for å si det på godt norsk. Dette beviser bare at eldre utstyr er fortsatt nyttig!

Her er et lite utvalg av bilder fra kampen. Kampen endte 1-2.
Klikk gjerne på bildene for å se dem i bedre kvalitet.

Alle foto tilhører fotografen Pål Bergstad og er beskyttet gjennom Åndsverkloven, dette betyr at bildene kan kun benyttes med en avtale. 

~ av palbergstad den 21/11/2011.

Legg igjen en kommentar

 
