Moteblogg

Nå skal bloggen få mange treff! Ja, for å få flere lesere skal jeg opp med mote nivået på bloggen. Har lagt merke til at bloggene med høye lesertall dreier seg om klær og mote. Så her er mitt bidrag.


Jenny Skavland med designer solbriller, veske og sko. Legg også merke til neglelakken og ringene.

Hatt sansen for Natalie Helgerud fra Oslo Girls, også blogger, etter at jeg møtte henne første gang på Nåløye utdelingen hos HENNE. Sjekk fargen på negler og kjole.

Glemte å spørre om merkene, da var det vel slutt på den motebloggen… I tillegg har jeg vel feil alder for å bli noen storblogger på mote?  Tilbake til foto og behind the scenes!

Bildene er tatt under Costume sitt 5 års jubileum på Kunstnernes hus.

Alle bilder copyright foto: Pål Bergstad.

~ av palbergstad den 30/05/2011.

Én kommentar to “Moteblogg”

  1. […] saker på bloggen: Et bildes vei fra OFW til media… Var det mobilt kontor reklamen sa… Moteblogg jeg…? Moods of Norways […]

Legg igjen en kommentar

 
