Brann på Åråsen stadion

Ok, en noe «tabloid» overskrift. Men mandag var det «Brann» på Åråsen stadion. Lillestrøm tok i mot Bergens stolthet og det ble nok ikke som ønsket for LSK. De reddet noe ære med å score ett mål, men med et sluttresultat på 1-4 var det ikke fest i den gule leiren.


Jeg tok bilder og her kan du se noe av resultatet. Har tatt diverse sportsbilder før, men dette var min første Eliteseriekamp.


Audun var med og hadde 300 mm, noe som gjorde at jeg satt med maks 200. På grunn av lysforholdene valgte jeg å ikke benytte 1,4 extender siden blender blir 4. Men et par av bildene ble da nogenlunde? Men ønsker meg flere millimeter (igjen)!!

Stille på Brann sin halvdel deler av kampen.

Alle foto copyright Pål Bergstad og kan ikke benyttes uten avtale. Bildene kan kjøpes gjennom Stella Pictures.

Måtte legge til ett til:

~ av palbergstad den 09/04/2011.

Legg igjen en kommentar

 
