2 Facebooksider og 2 målgrupper

Det har vært full Facebook fokus både på hjemmekontoret og på jobb de siste dagene. House of Ballroom og MAN har fokusert på sosiale medier med Facebookside.

Skjermdump av den nye Facebooksiden til House of Ballroom

Siden 2006 har jeg gjort en del oppgaver for danseskolen House of Ballroom. Vi lagde først en nettside sammen som de hadde noen år. Så frisket vi opp med ny design, som stadig utvikles med bilder og multimedia innlegg. Nå tar de steget ut i den sosiale nettverden med egen Facebook side. Denne siden ble opprettet den ene dagen og dagen etter ble jeg invitert i møte på jobben. Her var temaet det samme, og så var nok en side opprettet. MAN siden er det markedsavdelingen som kommer til å være ansvarlig for etterhvert.

House of Ballroom siden er kommet lengst, det mangler en del innhold, men spørsmålet er: Hva skal legges ut?

...så var det å ikke ha skrivesperre!

Nina og Gyda er de som står for innhold, jeg står mest for det tekniske i tillegg til innspill og oppdateringer rundt nettsiden. Men håper jo medlemmene kommer med innspill på hva de vil lese? Selvfølgelig vil kurs og annen informasjon legges ut, men hva vil vi få i retur? Sosiale medier skal vel være toveis? Kanskje vi kan lære noe, eller få noen ideer i tillegg?

Hvor personlig vil leseren det skal være?

~ av palbergstad den 23/05/2010.

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s

 
%d bloggers like this: